tirsdag, mars 29, 2011

"Mauro och Pluras kök"


Det kommer kanskje ikke som noen overraskelse, men jeg blir veldig fort fortapt i kjøkken-tvprogrammer. Det er mat, og det er Tv på samme tid. Viss det bare hadde kommet noen ut av Tven og servert maten til meg, men så heldig er man sjeldent.

Kjøkken-Tvprogrammer eller mat-programmer er lettbeint underholdning som ikke krever for mye av meg. Det er mye bra der ute, og som skrevet er jeg lett å underholde.  Det finnes dog noen unntak. Et slik untak er "4-stjerners-middag". Dette programmet får det til å gå kald nedover ryggen, og kaldsvetten renner. Ikke så mye pga maten som lages, eller gjestene som kommer den og de er greie nok som oftest. Det er den horrible voiceoveren.. Hvem i huleste var det som bestemte seg for å ha voiceover? Det er irriterende, malplassert og beint fram idiotisk. Da var det ute av systemet

Dette innlegget skal , selv om det kan virke sånn,ikke  handle om kjøkken-tvprogrammer jeg ikke liker. Det skal faktisk handle om et jeg liker. "Mauro och Pluras kök" er en trivelig program serie om mat, gjester halvt avkledde feite svenske kokker/musikere og andre ting. Absolut verdt å se. Her er første episode av første sesong. 

Viss du vil se resten av Sesong 1, så finner du den øverst til venstre i denne bloggen. Viss du vil se Sesong 2 så kan du se den her

Ingen kommentarer:

Prøv også:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...