onsdag, januar 13, 2010

Fra asken av Saukrauten reiser Pancettaen seg som en fugl fønix

For litt over tre uker siden startet jeg noe optimistisk med å lage det som skulle ende opp som Sauerkraut. Det skulle bli et lite tysk under var håpet, men slik skulle det ikke bli. Det tyske under, utviklet seg ikke slik som jeg håpet, og etter hvert ble det klart at dette framfor et under og en fager drøm utviklet seg til en ulykke og et stinkende mareritt. Akkurat nå ligger restene å godgjør seg i en av kommunens offisielle svarte dunker.

For å sette et lite plaster på min nå sårede stolthet må det nye prosjekter til, kanskje litt mindre grandiose, jeg vender til bake til Pancetta og speking. Denne gangen forsøker jeg meg med tynnribbe framfor buklist. For en innføring i oppskriften jeg bruker på  Pancetta kan man lese her.

Ingen kommentarer:

Prøv også:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...